1. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti Pardavėjui šių prekių:
1.1. kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
1.2. kokybiškų parfumerijos, kosmetikos, tualetinių priemonių;
1.3. kokybiškų Prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų Prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios Prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
1.4. kitų Prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
2.
Prekės yra laikomos nekokybiškomis, jeigu pasibaigęs Prekių galiojimo
terminas, Prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų
medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki Prekių perdavimo Pirkėjui yra
pakitusi Prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, Prekės yra
pažeistos mechaniškai, pažeistos jų pakuotės ar yra kitų Prekių kokybės
trūkumų.
3.
Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui Elektroninėje parduotuvėje
užsakytas arba nusipirktas tas Prekes, kurios nėra nurodytos Taisyklių
1.1. punkte, atsisakydamas sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties
visų arba dalies užsakyme esančių Prekių atžvilgiu. Norėdamas
pasinaudoti šia teise, Pirkėjas apie Prekių pirkimo ir pardavimo
sutarties atsisakymą turi:
3.1. ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo Pirkėjui dienos informuoti Pardavėją apie sutarties atsisakymą, užpildęs prekių gražinimo formą, arba Administratoriaus elektroninio pašto adresu info@ngc.lt pateikdamas laisvos formos pasirašytą prašymą, kuriame išdėstytas Pirkėjo sprendimas atsisakyti sutarties; ir
3.2. ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos, kaip tai numatyta Taisyklių 3.1. punkte, perduoti Pardavėjui Prekes kartu su Prekių pirkimo dokumentu (mokėjimo pavedimo kopija ir (arba) sąskaita faktūra) bei kitais priklausančiais dokumentais (pavyzdžiui, garantinės priežiūros knygele), jei taikoma, šių Taisyklių 7. punkte numatytu būdu.
4.
Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos Prekės privalo būti nesugadintos,
nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė
turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos,
kokia buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant Prekės įsigijimo dokumentą,
garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir
kitus Prekės priklausinius. Jeigu Prekė nėra visos komplektacijos, yra
sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi
teisę nepriimti Prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už Prekę Pirkėjo
sumokėtų pinigų.
5.
Šių Taisyklių 3. punkte numatyta teisę gali pasinaudoti tik tas
Pirkėjas, kuris pagal teisės aktus yra laikomas vartotoju, t. y. fizinis
asmuo, kuris pareiškia savo valią pirkti, perka ir naudoja prekę
asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar
profesija, tenkinti.
6.
Netinkamos kokybės Prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis šiomis
Taisyklėmis ir Prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos
teisės aktais.
7. Jeigu
Prekes Pirkėjui pristatė kurjerių tarnyba, Prekių grąžinimo sąlygos
derinamos individualiai, Pirkėjui kreipiantis į Administratorių
elektroninio pašto adresu info@ngc.lt arba telefonu +370 682 92261.
8.
Taisyklėse nustatytais Prekių grąžinimo atvejais už Prekes sumokėtus
pinigus Pardavėjas grąžina Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių
dienų nuo Prekių gražinimo dienos, pervesdamas pinigus į mokėtojo už
Prekes banko sąskaitą, prieš tai išskaičiavęs iš Pirkėjui grąžintinos
sumos Prekių pristatymo mokestį.